Vacature Account Support Medewerker

Gezocht: Account Support Medewerker (32-38 uur)

Krijg jij energie van een dynamische rol in een informeel familiebedrijf met een sterk groeiend klantenbestand? Als Account Support Medewerker ben je samen met je collega’s van de Account Support afdeling verantwoordelijk voor onze klanten. Je geeft professionele ondersteuning aan deze klanten door de klantvraag te vertalen naar passende dienstverlening. De klanttevredenheid is de belangrijkste drijfveer van de afdeling waar je komt te werken en jouw belangrijkste doel. Heb je alles onder controle en wil je meer? Dan bestaat de mogelijkheid om door te groeien naar Improvement specialist en coördinator van de afdeling. Naast procesexpert (processen bewaken en verbeteren) ben je dan eerste aanspreekpunt voor het team en rots in de branding.

 

ZO ZIET JOUW DAG ER UIT

Een dag bij Account Support begint met een dagstart waarbij je samen met je collega’s de werkzaamheden verdeelt en bijzonderheden doorneemt. Welke uitdagingen wachten vandaag op jou? Je bent verantwoordelijk voor een aantal eigen klanten en monitort hun orders. Je screent de conversations in het professionele mailprogramma en pakt de verschillende vragen op. Sommige vragen kun je meteen beantwoorden, voor andere moet je op onderzoek uit. Je schakelt met een accountmanager over de aanpak bij een belangrijke order, je checkt bij IT de status van een aanpassing en je loopt naar het magazijn om met de teamleider te overleggen over een spoedzending. In de middag sluit je aan bij de kick off van een nieuwe klant. Daarna ga je een uurtje uit de telefoon om je te focussen op een rapportage. Je checkt nog even of er urgente vragen zijn binnengekomen en zet nog wat acties uit. En dan voldaan naar huis. Fijne avond!

HET TEAM

Je maakt deel uit van de afdeling Account Support (5 medewerkers) waar je je eigen klantportefeuille krijgt. Samen met twee projectmedewerkers en drie accountmanagers ben je verantwoordelijk voor alle klanten. Je rapporteert aan de Account & Support Manager.

DOORGROEI MOGELIJKHEDEN

Je gaat eerst een paar dagen meedraaien in de operatie (pick, pack, retouren, ontvangst, finance, it)  – geen afdeling waar jij in de eerste weken niet hebt meegedraaid. Jij weet nu precies waar je terecht kunt met vragen en begrijpt onze logistieke operatie. Vervolgens leer je alles kennen over onze klanten en hun processen. Je werkt intensief in het team van Account Support mee aan de klanttevredenheid. Je leert de administratie en de processen meer in detail kennen. Vervolgens kun je naast het meewerken op de afdeling deelnemen aan allerlei verbeterprojecten o.l.v. de Account & Support Manager. Na een jaar bekijken we waar jouw kracht ligt en in welke rol je het beste op je plek bent.

WAAROM KIEZEN VOOR HEXSPOOR?

  • Een uitdagende functie bij één van de marktleiders in de e-fulfilment branche;
  • Een jonge informele organisatie die zeer hard groeit en nog veel ambities heeft;
  • Korte lijntjes in een familiebedrijf waardoor je direct invloed uitoefent;
  • Goede werksfeer met collega’s die allemaal hart hebben voor onze klanten;
  • Een divers en aantrekkelijk klantenbestand met A-merken, zowel nationaal als internationaal;
  • Regelmatig leuke uitjes via de actieve personeelsvereniging;
  • Mogelijkheden om door te groeien naar improvement specialist / afdelingscoördinator;
  • Jouw initiatieven en ideeën zijn niet alleen gewenst, we kijken naar ze uit!

 WAT BRENG JE MEE?

Je herkent jezelf in onze kernwaarden: positief, groei, energiek, betrokken en sociaal. Daarnaast heb jij:

  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Een professionele en commerciële drive;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
  • Kennis van webshop platforms en/of logistieke processen is een pre;
  • Goede beheersing van Microsoft Office, kennis van Exact en logistieke systemen is een pre;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Ben jij het commerciële talent die onze organisatie komt versterken?

Mail je CV met motivatie (en foto) naar vacature@hexspoor.nl t.a.v. Marjolein Claudius, onder vermelding van: vacature Customer Support Medewerker. Neem voor meer informatie contact op met Hexspoor via vacature@hexspoor.nl of bel met Marjolein (06-39107410). Voor uitgebreide informatie over Hexspoor verwijzen wij graag naar onze website: www.hexspoorfulfilment.nl.

Wij van Hexspoor zijn graag eerlijk en open. Vandaar dit verzoek: wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.