Klantenservice

Direct een persoonlijk aanspreekpunt
Bezoekers van uw webshop vinden het vaak prettig om ook een persoonlijk aanspreekpunt te hebben; iemand waarmee ze kunnen mailen of bellen als er vragen zijn. Ook deze klantenservice kunt u onderbrengen bij Hexspoor. Een vast team aan medewerkers beantwoordt dan direct de vragen van uw klanten. Telefoontjes en e-mails die binnen komen worden direct herkend. De klantenservice medewerkers kan daardoor de klant direct altijd vanuit uw naam te woord staan. Onze medewerkers spreken Nederlands, Duits en Engels. Maar ook Frans, Spaans en Italiaans maakt onderdeel uit van ons service plus pakket.

We spreken vooraf met u af hoe uw eigen klantenservice  de vragen beantwoordt, in welke talen we uw klanten bedienen en wat de ‘tone of voice’ is. We doen er alles aan om perfect aan te sluiten bij de beleving die u met uw merk over wilt brengen. Natuurlijk kunt ook u bij het klantenteam terecht als u vragen heeft.

Uw contactpersonen

Susanne Bolck

Algemeen manager

Interested to meet us?