Meedenken met onze klanten, ze écht verder helpen met hun uitdagingen, het verschil maken met persoonlijke zorg en aandacht… dat zit allemaal in ons DNA verankerd. Hexspoor heeft een warm familiehart en alle bevlogen medewerkers voelen zich betrokken bij de zaak. Ze zetten altijd die stap extra voor onze klanten en daar zijn we dan ook bijzonder trots op. Onze service en fulfilment oplossingen zijn uniek, gewoon omdat de klant dat verdient!
Onze Roots
Vanuit een passie voor het vak
Opa Hexspoor begon in 1946 met een boekbinderij in Amsterdam. Vanuit een passie voor het vak bouwde hij een mooi bedrijf op waarbij vakmanschap voorop stond en nog steeds staat. In 1965 verhuisde het bedrijf naar Boxtel vanwege de centrale, internationale ligging. Daar trad zijn zoon Gerard Hexspoor ook toe tot het bedrijf. Hij maakte van Hexspoor een vooraanstaand bedrijf in de grafische industrie. Vanuit een boekbinderij die alles kon, werd Hexspoor een innovator die werkt met de meest geavanceerde technieken met een volwaardig inbound callcenter en een logistiekcentrum.
In 1997 werd het stokje overgedragen aan Silvan Hexspoor. Door Silvan is het familiebedrijf verder ontwikkeld en groeide Hexspoor uit tot marktleider binnen de Nederlandse grafische branche en een van de eerste e-fulfilment partijen in Nederland.
Wat we ook doen, uw wensen stellen we altijd centraal. Met onze praktische én verrassende oplossingen met persoonlijke service maken we graag werk van úw uitdagingen.
Duurzaamheid
Hexspoor onderneemt maatschappelijk verantwoord. Niet alleen in woorden, maar vooral ook in daden. Niet omdat ‘duurzaamheid en groen’ tegenwoordig zo hip is, maar omdat wij het belangrijk vinden om verantwoord te werken.
Mens
Wij helpen mensen met afstand tot de arbeidsmarkt
Milieu
Waar mogelijk maken wij gebruik van duurzame oplossingen
Maatschappij
We steunen vele locale projecten