Menu

Céline de Bruin

HR
"Samen werken begint met aandacht voor elkaar"

Sinds april ben ik werkzaam op de HR-afdeling. De afwisseling in mijn werkzaamheden maakt mijn werk iedere dag leuk. Ik krijg energie van het ondersteunen van collega’s en draag graag bij aan een prettige werkomgeving. Mijn motto is: “Samen werken begint met aandacht voor elkaar.” De warme sfeer bij Hexspoor maakt het voor mij dan ook een fijne plek om te werken.

Thuis ben ik veel bezig met onze paarden en geef ik hier lessen mee. In onze vrije tijd wandelen mijn man en ik graag met onze honden in het bos en gaan we regelmatig samen uit eten. Daarnaast ben ik samen met mijn hond Lexie actief bij een reddingshondengroep.